Алгоритм
роботи
учителя
з
обдарованою дитиною
(
українська мова)
-
Самоосвіта учителя
-
Детальне вивчення програми
-
складання плану роботи зобдарованою дитиною
-
Вивчення недоліків у навчанні
-
Виконання практичних завдань за вивченим матеріалом
-
Самостійне опрацювання додаткових джерел
-
Виконання завдань з розвитку мовлення:
1.Складання діалогів
2. Написання творів різних типів
- Створення презентації з теми
Індивідуальна програма розвитку
творчих
здібностей
учениці 5 го класу
Умрихіної Тетяни
Дівчина має високий творчий потенціал, успішнозасвоює навчальний матеріал
шкільного курсу української мови та літератури. Неодноразово брала участь у
шкільному та міському конкурсах знавців української мови.
Індивідуальна
програма розвитку творчих здібностей
учениці 5-
го класу Умрихіної Тетяни
Мета:
розвиток творчих здібностей, комунікативних умінь і навичок з
української мови та літератури через використання різноманітних форм навчання;
розвиток гармонійної особистості, здатності до безперервного самовдосконалення
шляхом самоосвіти.
Завдання
1. Засвоїти теоретичні
відомості з української мови та літератури, необхідні для вироблення мовних і
мовленнєвих умінь і навичок.
2. Досконало засвоїти
орфоепічні та граматичні форми української літературної мови.
3. Виробити міцні
орфографічні та пунктуаційні навички шляхом виконання різнорівневих та творчих
завдань.
4. Навчитися користуватися
всіма багатствами мовних і мовленнєвих засобів української мови ( сприяти
постійному збагаченню словникового запасу, розвиткові та вдосконаленню
граматичної будови мовлення).
5. Виробити умінняі навички,
комунікативно виправдано користуватися засобами мови у різних життєвих
ситуаціях під чассприймання і створення висловлювань з дотриманням українського
мовленнєвого етикету.
6. Розвивати пам'ять,
логічне мислення.
Пам'ятати:
Обдаровані діти – майбутній цвіт нації, інтелектуальна
еліта, гордість і честь України, її світовий авторитет.
Індивідуальна
програма розвитку творчих здібностей
учениці 5
го класу Умрихіної Тетяни з української мови та літератури
Маловисківської
загальноосвітньої школи №4 і – ІІІ ст.
Учитель –
Білан Наталя Вікторівна
Ознайомлення з відомостями з фразеології рідної
мови має розвивати інтерес до вивчення лінгвістики, спонукати дитину до
самоосвіти. Робота з додатковою літературою, виступи із доповідями,
ознайомлення з творчістю видатних мовознавців, самостійне складання
лінгвістичних задач, виготовлення роздавального матеріалу - усе це сприятиме профорієнтації
учениці.
Мета
програми:
поглиблювати
відомості про фразеологію;
збагачувати й
активізувати словниковий та фразеологічний запас учениці;
сприяти розвиткові
комунікативної компетенції учениці;
підвищувати
комунікативну активність учениці;
удосконалювати
вміння учениці працювати самостійно.
Завдання
програми:
стимулювати
інтерес учениці до вивчення рідної мови;
підвищувати
загальний рівень мовленнєвої підготовленості учениці;
активізувати
вміння й навички живого спілкування, розвиток видів
мовленнєвої діяльності;
сприяти всебічному
розвиткові особистості учениці.
На заняттях
учениця має усвідомити роль і значення рідної мови для розвитку людської
особистості. Цьому сприятиме застосування різноманітних видів робіт
(інтелектуальні змагання, ігрові й рольові завдання творчого характеру, мовні
загадки, шаради тощо), використання міжпредметних зв'язків. Заняття покликані
розвивати інтелектуальну, емоційну, естетичну сфери особистості, удосконалювати
уміння спілкуватися, культуру мовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар