Моя країна - Україна

Моя країна - Україна

понеділок, 9 грудня 2013 р.

Робота з обдарованими дітьми


Алгоритм
роботи учителя
з обдарованою дитиною
( українська мова)

-         Самоосвіта учителя
-         Детальне вивчення програми
-         складання плану роботи зобдарованою дитиною
-         Вивчення недоліків у навчанні
-         Виконання практичних завдань за вивченим матеріалом
-         Самостійне опрацювання додаткових джерел
-         Виконання завдань з розвитку мовлення:
1.Складання діалогів
2. Написання творів різних типів
     - Створення презентації з теми



       Індивідуальна програма розвитку
        творчих здібностей
         учениці 5 го класу
             Умрихіної Тетяни        
        



Дівчина має високий творчий потенціал, успішнозасвоює навчальний матеріал шкільного курсу української мови та літератури. Неодноразово брала участь у шкільному та міському конкурсах знавців української мови.

Індивідуальна програма розвитку творчих здібностей
учениці 5- го класу Умрихіної Тетяни

Мета:  розвиток творчих здібностей, комунікативних умінь і навичок з української мови та літератури через використання різноманітних форм навчання; розвиток гармонійної особистості, здатності до безперервного самовдосконалення шляхом самоосвіти.

Завдання

1.    Засвоїти теоретичні відомості з української мови та літератури, необхідні для вироблення мовних і мовленнєвих умінь і навичок.

2.    Досконало засвоїти орфоепічні та граматичні форми української літературної мови.


3.    Виробити міцні орфографічні та пунктуаційні навички шляхом виконання різнорівневих та творчих завдань.

4.    Навчитися користуватися всіма багатствами мовних і мовленнєвих засобів української мови ( сприяти постійному збагаченню словникового запасу, розвиткові та вдосконаленню граматичної будови мовлення).


5.    Виробити умінняі навички, комунікативно виправдано користуватися засобами мови у різних життєвих ситуаціях під чассприймання і створення висловлювань з дотриманням українського мовленнєвого етикету.

6.    Розвивати пам'ять, логічне мислення.


Пам'ятати:


Обдаровані діти – майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість і честь України, її світовий авторитет.











Індивідуальна програма розвитку творчих здібностей
учениці 5 го класу Умрихіної Тетяни з української мови та літератури
Маловисківської загальноосвітньої школи №4 і – ІІІ ст.
Учитель – Білан Наталя Вікторівна

Ознайомлення з відомостями з фразеології рідної мови має розвивати інтерес до вивчення лінгвістики, спонукати дитину до самоосвіти. Робота з додатковою літературою, виступи із доповідями, ознайомлення з творчістю видатних мовознавців, самостійне складання лінгвістичних задач, виготовлення роздавального матеріалу - усе це сприятиме профорієнтації учениці.

Мета програми:

ž     поглиблювати відомості про фразеологію;
ž     збагачувати й активізувати словниковий та фразеологічний запас учениці;
ž     сприяти розвиткові комунікативної компетенції учениці;
ž     підвищувати комунікативну активність учениці;
ž     удосконалювати вміння учениці працювати самостійно.

Завдання програми:

ž     стимулювати інтерес учениці до вивчення рідної мови;
ž     підвищувати загальний рівень мовленнєвої підготовленості учениці;
ž     активізувати вміння й навички живого спілкування, розвиток видів
ž    мовленнєвої діяльності;
ž     сприяти всебічному розвиткові особистості учениці.
ž          На заняттях учениця має усвідомити роль і значення рідної мови для розвитку людської особистості. Цьому сприятиме застосування різноманітних видів робіт (інтелектуальні змагання, ігрові й рольові завдання творчого характеру, мовні загадки, шаради тощо), використання  міжпредметних зв'язків. Заняття покликані розвивати інтелектуальну, емоційну, естетичну сфери особистості, удосконалювати уміння спілкуватися, культуру мовлення.






Немає коментарів:

Дописати коментар